Σάββατο 19 Ιουλίου 2014

ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΑΝ ΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΤΩΝ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΤΗΣ ΟΜΑΕ. ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ (ΘΑ ΤΑ ΚΑΛΟΥΝ...ΑΝΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ!!!!!!!)

 Επισκεφθείτε την επίσημη σελίδα της ΟΜΑΕ www.omae.gr για να δείτε όλες τις Επιτροπές αγώνων για το 2014 (δεν είναι γνωστό το αν το Δ.Σ. θα τις αλλάζει/ανανεώνει κάθε χρόνο ή αν θα διατηρηθούν μέχρι τις  επόμενες αρχαιρεσίες).
 Κατ' αρχάς να δώσουμε ευχές σε όλους για σκληρή δουλειά και επιτυχία, γιατί αυτό θα σημαίνει αντιστοιχη βελτίωση και πρόοδο των αγώνων.
 Κατά δεύτερον, και επειδή εδώ η σελίδα είναι δημοσιογραφική ΚΑΙ ΑΔΕΣΜΕΥΤΗ με πρώτο και βασικό μέλημα και ρόλο το να ενημερώνει σε βάθος τις χιλιάδες φίλων που της κάνουν την τιμή να την επισκέπτονται, πρέπει να παρατηρήσουμε ότι εν πολλοίς οι "θέσεις" (ονομάζονται και "καρέκλες" στην καθομιλουμένη) των Επιτροπών, μοιράστηκαν -και πάλι!- α) σε γνωστούς και φίλους, και β) σε παλαιούς έως και παμπάλαιους εξωθεσμικούς παράγοντες αλλά και επαγγελματίες του χώρου των αγώνων, οι οποίοι ζουν σχεδόν αποκλειστικά απο το Σπορ. Τώρα, θα το "νομοθετούν" κιόλας!
 Τρίτον, με την αναγγελθείσα επιστροφή του Σ.Ο.Α.Α. στο κέντρο των αποφάσεων ως διορισμένου μέλους της ΕΠΑ, "αποδεικνύεται" (ΑΝ γίνει αποδεκτή και μόνο τότε) ότι η διοίκηση του Σ.Ο.Α.Α. (δηλαδή αυτοί που καθοδηγούσαν τα -όποια - μέλη/βιτρίνα) τα τελευταία χρόνια, ουσιαστικά "ασκούσε μεροληπτική πολιτική" αρνούμενη να συμμετάσχει έστω και συμβουλευτικά στην ΕΘ.Ε.Α. και αργότερα στην ΕΠΑ της ΟΜΑΕ, περιμένοντας την αλλαγή σκυτάλης στην "εξουσία" για να αρχίσουν να συνεργάζονται "με τους δικούς τους", λησμονώντας τις "αρχές" που διακήρυτταν, ότι δηλαδή οι οδηγοί δεν πρέπει να συμμετέχουν με κανένα τρόπο στην διοίκηση του αθλήματος. Αυτά βέβαια θα ισχύσουν ΑΝ "ο διορισμός" γίνει δεκτός απο τον Σ.Ο.Α.Α. Αντίθετα, εμείς περιμένουμε μια ανακοίνωση απο το -έστω αποδεκατισμένο και με υπηρεσιακό πρόεδρο- Δ.Σ., που να λέει ότι ο διορισμός εκπροσώπου του Σ.Ο.Α.Α. ως μόνιμου μέλους της  ΕΠΑ, ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΕΚΤΟΣ. Και παρ' ότι η δική μας άποψη είναι "όχι συμμετοχή αλλά γνωμοδότηση και συνεργασία για να μην βρίσκονται ξαφνικά οι αγωνιζόμενοι προ ειλημμένων αποφάσεων για τις οποίες δεν ερωτήθηκαν", πραγματικά θα προτιμούσαμε να βλέπαμε πρώτον ότι οι διάφοροι παράγοντες ΠΙΣΤΕΥΑΝ όσα έλεγαν, και δεύτερον μια εκ βάθρων ανανέωση προσώπων στην ΕΠΑ. Τώρα, φεύγουν οι φίλοι του ενός κι έρχονται οι φίλοι του άλλου! Και κανείς δεν σκέπτεται και δεν φαίνεται να αντιλαμβάνεται ότι "τα παλιά" πρόσωπα μεταφέρουν συμπάθειες και αντιπάθειες απο τον χώρο, κάτι φυσικό μετά απο τόσες δεκαετίες ενασχόλησης. Ετσι, ένας "παλιός", μολονότι πιθανότατα καλός σ' αυτά που κάνει και σ' αυτά που ξέρει, πρώτον θα έχει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ αποκτήσει μονομανίες που θα τις περάσει στο άθλημα, και δεύτερον "ξαφνικά" η ΕΠΑ ή η Επιτροπή που συμμετέχει π.χ., θα "αποκτήσει" όλους τους φίλους του αλλά και όλους τους εχθρούς του! Γι' αυτό και οι έξυπνες και αποτελεσματικές διοικήσεις (εταιριών, οργανισμών, αλλού και κυβερνήσεων πάντα προτιμούν νέα στελέχη αλλά και τα αλλάζουν συχνά, πριν προλάβουν να "παλιώσουν"! Εμείς εδώ στην "πολιτικοκρατούμενη" χώρα μας, είμαστε φαίνεται υποχρεωμένοι να ξεπληρώνουμε συνεχώς παλιά γραμμάτια...
  Για τα Ιστορικά sporting, τι να πεί κανείς: "Κατά περίπτωση", λέει, "θα καλούν εκπρόσωπο του ΣΟΑΙΣΤΑ"! (Ισως για να τους υποδείξει κανένα νέο σύστημα βαθμολογίας, σύμφωνα με το οποίο δεν θα χρειάζεται καν να πηγαίνεις στον αγώνα, αλλά θα καταθέτεις το παράβολο και ο οργανωτής θα σου στέλνει τους βαθμούς στο σπίτι!).
Αντε γειά λοιπόν, καλή επιτυχία στους νεοδιορισθέντες, και καλή τύχη στο νέο κεφάλαιο (ή περιπέτεια;) των Ελληνικών Αγώνων Αυτοκινήτου. Δ.Π.


 *Πάντως, και για να μην μένουν απορίες για τις θέσεις μας,
η Ομοσπονδιοποίηση και η αναγνώριση του Σπορ απο την Πολιτεία, ήταν το μεγάλο βήμα και μπράβο σ' αυτούς (σε ΟΛΟΥΣ αυτούς) που το πάλεψαν και το πέτυχαν. Τα άλλα θα βρεθούν -και θα λυθούν- με τον χρόνο.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου