Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2014

24 ΩΡΕΣ ΕΛΛΑΔΑ: ΤΑ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Οι. Β. Μπέντας-Κ. Γεωργακάς, νικητές Γενικής, με μόνο 7 β.π.!
  Τώρα που μετά την έκδοση των οριστικών αποτελεσμάτων έγινε και η απονομή με τους λόγους, τα ευχαριστήρια, τα συγχαρητήρια  και τα χειροκροτήματα, ας δούμε τα αποτελέσματα των Ειδικών Διαδρομών και, αφού δώσουμε και εμείς τα θερμά συγχαρητήριά μας στα πληρώματα (όπως φυσικά και σε ΟΛΟΥΣ τους συμμετέχοντες) θα έχει ενδιαφέρον να εξετάσουμε και τα αυτοκίνητα με τα οποία, οι πρώτοι, διακρίθηκαν. (Επαναλαμβάνουμε ότι δεν έχουν προστεθεί οι ΠΟΙΝΕΣ ΑΠΟ ΠΡΟΠΟΡΕΙΕΣ και κυρίως ΑΡΓΟΠΟΡΙΕΣ στα Σ.Ε.Χ. των απλών, που είναι πιθανόν να διαφοροποιήσουν την κατάταξη).
  Λοιπόν. Στην πρώτη θέση οι έμπειροι Β. Μπέντας-Κ. Γεωργακάς με το απόλυτα σωστό, ιδανικό θα λέγαμε, αυτοκίνητο για την συγκεκριμένη διοργάνωση, την Mercedes 200 του 1980. Αυτό το «τανκ» (όπως και η 123), σε έκδοση 230 κυρίως, είναι αρκετά γρήγορο, πολύ άνετο, πολύ ανθεκτικό, και «περνάει από παντού», «καταπίνοντας» ό,τι συναντήσει στο οδόστρωμα. Στη δεύτερη θέση, ο συνονόματος Αλέξανδρος Παπανδρέου, με τον Γ. Καρκατσούλη με Honda Civic του 1983, ένα «σύγχρονης οδηγικής συμπεριφοράς» αυτοκίνητο άρα θεωρητικά κατάλληλο, με «πρόβλημα» τον μικρό κυβισμό (1200) που υποχρεώνει τον οδηγό να πηγαίνει συνέχεια πιέζοντας το μοτέρ.
  Τρίτοι Γενικής στις Ειδικές Διαδρομές, οι Π. Παπαδόπουλος-Ν. Ασωνίτης με Mini 1000, δηλαδή αυτοκίνητο θεωρητικά «ακατάλληλο» επειδή είναι μικρό και αδύναμο. Στην τέταρτη θέση, οι Κ. Μητρόπουλος-Δ. Μπουνάζος με Mini 1300, έχοντας μεγάλη εμπειρία και ικανοποιητική δύναμη αλλά και «δύσκολο» αυτοκίνητο για 24 ώρες συνεχούς οδήγησης. Πέμπτοι, οι Δ. Τρίκαρδος-Χ. Χατζής με Porsche 944, αυτοκίνητο δυνατό που «διευκολύνει» τον οδηγό του, μια και δεν αγχώνεται για το «αν θα προλάβει», απλά κυττάει μήπως κάνει λάθος στο roadbook. Δηλαδή, στην πρώτη πεντάδα, έχουμε τρία «μικρούλια», ένα… «ταξί» (αλλά... τανκ!) στην κορυφή και το πιο δυνατό αυτοκίνητο πέμπτο. Τι άλλη απόδειξη ότι ακόμα και στο 24ωρο μπορούν να κερδίσουν ΟΛΟΙ, ό,τι κι αν οδηγούν, αν είναι προσεκτικοί και έχουν ένα ΑΚΡΙΒΕΣ οδόμετρο και δύο χρονόμετρα χειρός;;;
  Έχουμε βέβαια πολλά ακόμα να πούμε, και αυτό θα γίνει τις επόμενες μέρες όταν θα έχει καταλαγιάσει η ένταση και οι συμμετέχοντες θα μπορούν να κάνουν ψύχραιμη ανασκόπηση του αγώνα
και να αντιληφθούν τα γραφομενά μας χωρίς τον κίνδυνο να τα παρεξηγήσουν. Κι αυτό γιατί αργά ή γρήγορα θα πρέπει να καταλάβουν οι πάντες ότι όπως το κάθε τι πάνω στη γη, έτσι και ένας αγώνας που γίνεται για μια εικοσαετία "έτσι", κάποια στιγμή κλείνει τον κύκλο του και θα πρέπει να αρχίσει να γίνεται "αλλιώς". (Υψηλά νοήματα; Καθόλου!).
 Κοινότοπο θεωρείται το «μπράβο σε όλους», αλλά δεν πειράζει μια επανάληψη: «Μπράβο σε όλους»! Και από τη μεριά μας, ένα ακόμη μπράβο σε όσους, έμπειρους, πολυβραβευμένους και μη, αντιμετώπισαν πρόβλημα, ή έκαναν κάποιο λάθος από την αρχή και συνέχισαν για τον αγώνα και μόνο, γνωρίζοντας ότι βρίσκονται εκτός συναγωνισμού. (Εύκολο να το λες και «λογικό» να το κάνεις, αλλά τα συναισθήματα εκείνη την ώρα άλλα λένε και αλλού οδηγούν). Δ.Π.
Οι Π. Παπαδόπουλος - Ν. Ασωνίτης, συγκέντρωσαν μόνο 10 β.π. σε όλες τις ειδικές διαδρομές και βρίσκονται στην τρίτη θέση της Γενικής, με ένα
Mini 1000 (δηλωμένο στα 1100 c.c.).

Οι Κ. Μητρόπουλος (στην φωτογραφία) -Δ.Μπουνάζος με το καλοστημένο Mini BLMC  με κινητήρα 1275 c.c., είχαν επίσης μόνο 10 β.π. στις ειδικές αλλά κατατάσσονται τέταρτοι λόγω μεγαλύτερου κυβισμού και νεότερης κατασκευής (1977 έναντι 1974).

* ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Στην δεύτερη θέση Γενικής των Ε.Δ. με 9 β.π. ήρθαν οι Α. Παπανδρέου-Γ. Καρκατσούλης με Honda Civic 1983, 1170 c.c. (ζητούμε συγνώμη για την απουσία της φωτογραφίας και θα αναπληρώσουμε άμεσα). Ως προς το αυτοκίνητο, το 1983 τα Civic ήταν αυτά της δεύτερης γενιάς (1979-1983, ενώ το 1984 παρουσιάστηκε η τρίτη γενιά) και ο μικρότερος "base" κινητήρας τους είχε 1335 c.c., με το μοντέλο να ονομάζεται "1300". Ο κινητήρας των 1169 c.c. τοποθετείτο μόνο στο θρυλικό Civic πρώτης γενιάς και σταμάτησε το 1978. Είναι άραγε πιθανόν το 1979-83 να ήρθαν στην Ελλάδα τα Civic δεύτερης γενιάς με τον μικρό κινητήρα για φορολογικούς λόγους; Αν κάποιος φίλος το γνωρίζει ας μας διαφωτίσει, για την ιστορία.
 

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Ο κ. Α. Ιγγλέσης απάντησε άμεσα στο ερώτημά μας για τον κυβισμό των Civic 2ης γενιάς και τον ευχαριστούμε (ο "διαφωτισμός" είναι απαραίτητος όταν πρόκειται για κάρτα FIVA ή δελτίο ιστορικού ΕΛΠΑ, γιατί ο...φωτισμός απο μόνος του δεν αρκεί!):

1η γενιά προ facelift στην Ελλάδα μόνο 1170cc 1973 μέχρι 1976
1η γενιά μετά facelift στην Ελλάδα 1238cc 1977 έως 1980
1980 2η γενιά με 1170cc και η έκδοση S με 1335cc
 
Στο εξωτερικό έβγαινε η έκδοση CVCC με 1500cc καθώς
 και η έκδοση RS με 1238cc και 5αρι σασμάν. 
 
http://www.1stgencivic.com/1stgeneration_civic/menu.htm
 
Ελπίζω να σε διαφώτισα!
Άρης Ιγγλέσης



 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ  ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου